Modern Camp

Responsywna
Identyfikacja Wizualna

Działania projektowe: logo, Identyfikacja Wizualna, Księga Znaku, Brandbook, animacje, film

Podejście do responsywności jest tutaj dość klasyczne, bo logo składające się z obrysu przyczepy kempingowej i liter wyrazu „MODERN C” rozwija się w bardzo naturalny sposób do różnych form o różnej proporcji, tworząc tym samym miejsce dla dodatkowych ozdobników czy treści.

W centrum projektu nie znajduje się ani logo ani jeden konkretny ozdobnik. Całość opiera się na koncepcji (wywodzącej się ze znaku), która płynnie dopasowuje się do miejsca, w którym ma występować.

W tym wypadku nie mamy jednego – stałego – znaku, a jedynie jego elementy, które mogą być ze sobą łączone zachowując kolejność liter słowa „MODERN C”. Naszym celem było stworzenie identyfikacji, która odzwierciedla letni, nowoczesny klimat pełen pasji i profesjonalizmu dla firmy Modern Camp.

Projektowaliśmy tak, aby identyfikacja była odpowiednia dla różnych nośników i form komunikacji – od tradycyjnych drukowanych materiałów po strony internetowe, oklejanie aut czy media społecznościowe.

inne koncepty